-->

2014. június 6., péntek

Helo mindenki!

Ez lesz most már a 4. blogom , van 1 befejezettem és van 2 , amit most egyenlőre szüneteltetek ,mert nincs hozzá ihletem.
A blog eredeti nyelve angol, de úgy döntöttem kipróbálom magam fordítóként. Ez lesz az első fordításos blogom úgy hogy előre bocsánatot szeretnék kérni a hibákért, de igyekszem.
ELŐZETES:

4 év. Ma 4 éve, hogy a szüleimet letartóztatták. Ma 4 éve, hogy elvesztettem mindent és mindenkit, akit szerettem. Ma 4 éve, hogy először az utcára kerültem…

Hát nem éppen hosszú, de ennyit írt a blogról. Ha minden jól megy holnap felrakom az első részt. Ha valamit mondani szeretnék azt általában a rész végén szoktam megtenni , nem szeretek a rész elé írogatni. Köszönöm , hogy elolvastad ezt a pár mondatot és , hogy benéztél.

U.I. A blogot nem egyedül fogom hanem az egyik barátnőmmel felváltva.
       És a blog a Lawson nevű angol bandáról fog szólni.

2 megjegyzés:

  1. Remélem én is elég értetően fogok fordítani,és mondanom se kell nyugodtan javíthatsz majd bele, hisz a te blogod.:):)

    VálaszTörlés
  2. Elolvastam a 2. részt és nagyon jó lett, nem is kellett belejavítanom :))

    VálaszTörlés